top of page

Lär känna mig och mina
virtuella assistans-tjänster

virtuell assistans 2.jpg

Jag heter Sofia Edeland och bor med min familj i Göteborg. Jag har en fast anställning som socionom och den här virtuella assistansverksamheten är mitt extraknäck. Det ger mig friheten att få utlopp för min digitala och tekniska kreativitet och problemlösningsförmåga. Dessutom tycker jag att det är roligt att hjälpa drivna entrepenörer att lösa sina spännande företagsutmaningar!

I mitt arbetsliv har jag byggt upp en lång erfarenhet inom administration, kundsupport, problemlösning och kundservice. I mitt jobb inom myndighet och skolomsorg har jag lärt mig massor om administration, arkivering, journalföring och digitala plattformar. Då jag själv har jobbat som egenföretagare på heltid i perioder av mitt liv (som ekonomicoach och jobbcoach) så har jag utvecklat kompetens inom hemsideskapande, att skapa säljande webinars, bygga onlinekurser, lista produkter på Amazon, skapa profil i Bokadirekt.se med mera. Jag har byggt alla delar på egen hand och vet hur det är att slita natt och dag för att bygga en företagsbebis. 

 

Om jag hade gjort om min företagsresa på nytt så hade jag gjort en sak annorlunda: Jag hade bett om hjälp oftare! För att slippa sitta dagar i sträck med tekniskt strul, slippa slå huvudet i väggen över ordval på min hemsida, slippa använda min dyrbara tid på multitasking och kunna fokusera på det som verkligen betyder något i mitt liv och i mitt företagande.

De senaste två åren har jag även utbildat mig utbildat mig inom varumärkesuppbyggnad och gått en kurs i hur du förbättrar din profil och din sociala närvaro på LinkedIn. Kontakta mig så undersöker vi tillsammans hur jag kan hjälpa dig att boosta ditt företagande genom virtuell assistans.

Vad vill du ha hjälp med i ditt företag? 

© 2025 by Lifeboost Sverige.

bottom of page